Monday, November 19, 2018

 תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות באפליקציה "FOLDI"  

עודכן ביום 28.12.2018
האמור בתנאי שימוש אלה מנוסח מטעמי נוחות בלשון יחיד זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים, לרבים וכן לתאגידים וישויות משפטיות אחרות בצורה שווה.

1.       כללי
1.1.    ברוכים הבאים לאפליקציה FOLDI (להלן: "האפליקציה") אשר מאוכסנת על ידי מפעילי האפליקציה בחנויות האפליקציות גוגל – GOOGLE PLAY ואפל – ITUNES. ידוע ומובהר כי מקום האכסון עשוי להשתנות מעת לעת.
1.2.    ייתכן כי ישנו קישור לאפליקציה דרך אתר ו/או ייתכן שיש גישה אליה מדפים אחרים, כתובות אינטרנט ואתרים כדוגמת FACEBOOK. בכל המקרים מדובר באפליקציה והתקנון ותנאי השימוש המפורטים בדף זה (להלן: "תנאי השימוש") מהווים הסכם חוקי מחייב בינך לבין מפעילי האפליקציה הן באמצעות האפליקציה והן באמצעות האתר ו/או כל דרך אחרת באמצעותה אתה מגיע אל האפליקציה.   
1.3.    אנא הקפד לקרוא תנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה, לרבות גלישה עם או בלי הרשמה ו/או כל פעילות אחרת בה אתה מעורב באפליקציה, מהווה הסכמה לתנאי השימוש של האפליקציה, במהדורתם האחרונה המפורסמת באפליקציה.
1.4.    אנא זכור שתנאי השימוש הינם חוזה התקשרות לכל דבר ועניין ותנאיהם הינם תנאים קובעים לעניין היחסים בין הצדדים.
1.5.    כדי לעשות שימוש באפליקציה עליך להיות בעל כשרות משפטית ובגיל 18 ומעלה. הינך מאשר כי אתה בעל כשרות משפטית ובגיל של מעל ל 18.
1.6.    זכות השימוש באפליקציה הינה אישית. הנך מאשר כי לא תעביר את זכות השימוש באפליקציה לידי צד ג' כלשהו.
1.7.     הנך מאשר כי במידה ותחליט להשתמש בקוד פרטיות המוצע במסגרת האפליקציה תהיה אחראי בלעדי על  סודיות הסיסמא/ות ו/או כל הקשור בהם. הנך מצהיר כי ידוע לך כי מפעילי האפליקציה אינם בעלי גישה לסיסמא/ות כיוון שהן נשמרות על גבי המכשיר ולא בשרתים חיצוניים ואין ביכולתם של מפעילי האפליקציה לשחזר את סיסמאות ו/או קוד הפרטיות שהמשתמש בחר בו. ידוע לך כי סיסמא/ות אלה אינן מהוות אבטחה ו/או התחייבות לאבטחה והן ניתנות לשם שמירה על פרטיות בלבד.
1.8.    תנאי השימוש והתקנון ישונו מעת לעת על ידי מפעילי האפליקציה וזאת ללא צורך בהודעה מראש. עליך להתעדכן בשינויים אלה והאחריות על כך היא עליך. במידה שאינך מסכים לתנאי השימוש ולתקנון אינך רשאי לעשות שימוש כלשהו באפליקציה והנך מתבקש להימנע מלהשתמש בה.
1.9.      האפליקציה תשתנה מעת לעת, לרבות אך לא רק במאפייניה, תכונותיה, האופן בו היא מעוצבת, האופן בו משתמשים בה, תוכנה, שעות הפעילות והציוד הנדרש לשימוש בה ולגישה אליה. מפעילי האפליקציה רשאים להפסיק הפצת מידע, לשנות ו/או להפסיק כל שיטת העברת מידע ולשנות את מהירויות העברת המידע ו/או כל מאפיין אותו ו/או מאפייני שידורים אחרים בין אם השירות מוצע בתשלום ובין אם לא. מפעילי האפליקציה יוכלו, אך אינם נדרשים, להודיע על הפסקת הפעילות ללא צורך במתן הסבר למשתמשי האפליקציה וללא הודעה מוקדמת מראש, זאת לאור העובדה שהאפליקציה מותקנת במכשירם הפרטי של המשתמשים והם אינם תלויים במפעילי האפליקציה, לרבות בשירות האחסון בענן הנעשה ע"י צד שלישי. .. יודגש כי מפעילי האפליקציה אינם לוקחים על עצמם להודיע למשתמשים על סיום פעילות האפליקציה.
1.10.   כל המבצע פעולה באפליקציה מצהיר כי הוא מודע לתקנון ולתנאי השימוש באפליקציה וכי הוא מקבל אותם וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה נגד מפעילי האפליקציה, ו/או האפליקציה, ו/או בעלי האפליקציה ועובדיהם ו/או קבלניהם, ו/או מנהלים במפעילי האפליקציה, ו/או סוכניהם, ו/או שלוחיהם ו/או כל מי מטעמם,.
1.11.     כדי לקבל גישה ולעשות שימוש באפליקציה על המשתמש להיות בעלים של גישה וסמכות הפעלה על ציוד קצה שישתנה מעת לעת, על פי צרכי האפליקציה, שינויים טכנולוגיים שיחולו והתפתחויות טכנולוגיות (להלן: "ציוד הקצה"). האחריות על ציוד הקצה, לרבות קיומו, התאמתו, תקינותו ושדרוגו בהתאם, היא על המשתמש. מפעילי האפליקציה לא יישאו בכל אחריות לכל הנזקים ו/או לחלק מהם, לציוד ו/או לתכנה ו/או למידע שלך כתוצאה משימוש באפליקציה ו/או במצב שציוד הקצה שברשותך לא יתאים עוד לפעילות מול האפליקציה.
1.12.     הנך מאשר כי הפעילות שבה אתה מעורב ושאותה אתה מבצע בקשר לאפליקציה ולמפעילי האפליקציה הינה פעילות חוקית בהתאם לכל דין. אתה מתחייב באופן מפורש כי לא תעשה כל שימוש באפליקציה ו/או בעזרתה שיש בו הפרת דין כלשהי, לרבות, אך לא רק, הפרת זכויות יוצרים, פגיעה בפרטיות, הוצאת לשון הרע ו/ או כל הפרה אחרת של דין כלשהו. הנך מצהיר כי ידוע לך כי אם תפר דין כלשהו מפעילי האפליקציה רשאים להגיש נגדך תביעה בערכאה המתאימה על פי כל דין.
1.13.     מובהר כי מפעילי האפליקציה אינם אחראים על כל נזק שעלול להיגרם למחשב ו/או למכשיר הסלולרי ו/או למכשיר קצה אחר הקיים היום או שיהיה קיים בעתיד, כתוצאה מפעילותך באפליקציה. 
1.14.     מפעילי האפליקציה לא ישאו בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש באפליקציה ו/או מכל הצגה ו/או פרסום של תכנים המופיעים באפליקציה, לרבות, אך לא רק: תקלות במערכת ההפעלה ו/או בכל תכנה המצויה בציוד הקצה ו/או בעיית חומרה ו/או ירוסים ו/או תוכנות עוינות ו/או מהירות הגלישה ו/או השימוש באפליקציה.
1.15.     כל התכנים וכל הקבצים באפליקציה נוצרים אך ורק על ידי המשתמש, לרבות, אך לא רק, המסמכים הנוצרים על ידי המשתמש אם בסריקתם או בתיוקם או בייבוא מסמכים מהמכשיר או משירות חיצוני כדוגמת: דואר האלקטרוני, אפליקציות להעברת מסרים (Whatsapp, Skype Facebook messenger ועוד).המשתמש הוא האחראי הבלעדי לקבצים שהוא מתייק או סורק באמצעות האפליקציה ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד מפעילי האפליקציה.
1.16.     למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי מפעילי האפליקציה ו/או מי מטעמם לגבי תכונות האפליקציה, הפונקציונליות של האפליקציה, יכולותיה, מגבלותיה, התאמתה לצרכי המשתמש וכדומה. השימוש באפליקציה ייעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. המשתמש עושה שימוש באפליקציה   ולא תהיה לא כל טענה למפעילי האפליקציה לגבי כך. המשתמש מודע לכך והוא כי מאשר כי לאור ריבוי היצרניות לא ניתן לשלוט בהתאמה של האפליקציה לכל היצרניות ודגמיהם וכי תגובה של כל מכשיר קצה עשויה להיות שונה בתכלית ממכשיר קצה אחר. המשתמש מבין ומאשר כי הוא לא יבוא בכל טענה למפעילי האפליקציה בעניין זה.
1.17.     בעצם הורדת האפליקציה לציוד הקצה של המשתמש, מסכים המשתמש ומאשר לקבל ממפעילי האפליקציה הודעות "Push Notifications"  להלן: "הודעות פוש")  שעשויות להיחשב כדברי פרסומת, כקבוע בתיקון מספר 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב – 1982, סעיף 30א'.  באפשרותו של המשתמש להפסיק לקבל הודעות פוש  בכל עת, באמצעות עדכון באפליקציה או באמצעות חסימת ההרשאה באמצעות הגדרות ציוד הקצה.

2.      מטרת האפליקציה, גישה לקבצים ואחריות לאבטחת הקבצים
2.1.   מטרת האפליקציה הינה לסייע למשתמש בה לארגן, לסרוק, לתייק ולשתף את מסמכיו האישיים.
2.2.   יודגש כי למפעילי האפליקציה אין גישה או אפשרות כלשהי לגשת לקבצים של המשתמש. המשתמש מוריד את האפליקציה אל ציוד הקצה שלו. הוא מתייק קבצים באפליקציה אשר מצויה בציוד הקצה שלו.
2.3.   המשתמש שהוריד את האפליקציה אל ציוד הקצה שלו יכול להעביר אל האפליקציה קבצים בכמה דרכים: 1. לצלם מסמכים אשר נשמרים במכשיר בתום הפעולה (הפעולה מבוצעת ע"י האפליקציה). 2. לשייך מסמכים אל האפליקציה ממקורות חיצוניים (כדוגמת דואר אלקטרוני). 3. להוסיף מסמכים קיימים לתיוק באפליקציה כדוגמת גלריית המכשיר, מנהל הקבצים ועוד.
2.4.   למפעילי האפליקציה אין גישה למסמכי המשתמש. הגישה למסמכים היא רק של המשתמש והוא כמובן יכול לגבות אותם מתוך בחירה ובצורה ידנית דרך מסך גיבוי ולאפשר בכך גישה לצד שלישי, בכל מקום בו יבחר, לרבות על הענן שלו, שהינו, כמובן, צד שלישי ואינו קשור לאפליקציה ו/או למפעילי האפליקציה. אם בחר המשתמש לעשות שימוש בענן ו/או בכל דרך אחרת לגיבוי הקבצים שלו, הוא מודע לכך כי לספקית הגיבוי בענן ו/או בכל דרך אחרת, יש גישה למסמכים אותם גיבה והוא מסכים לתנאי השימוש והפרטיות של צד שלישי זה, באשר יהיו. המשתמש יודע ומצהיר כי כל שירותי הענן אינם קשורים למפעילי האפליקציה ואין להם כל אחריות לגבי שירותים אלה, הניתנים על ידי צד שלישי שאינו קשור אליהם. בכל מקרה, בין אם בחר לגבות בענן צד שלישי ובין אם לא, למפעילי האפליקציה אין אחריות למסמכים אלו שנוצרו או תוייקו על ידי המשתמש במסגרת האפליקציה.
2.5.   המשתמש מאשר ומצהיר כי הוא מסיר כל אחריות ממפעילי האפליקציה והוא לא יתבע אותם ולא יטען כנגדם בכל האמור לתוכן הנשמר במסגרת האפליקציה בציוד הקצה שלו או בכל עניין אחר.
2.6.   לשם הזהירות, יפורט כי המשתמש מאשר ומצהיר כי הוא מסיר ממפעילי האפליקציה כל אחריות ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כנגדם במקרה שייגרם כל נזק לציוד הקצה שלו, לרבות, אך לא רק, אבדן הציוד, או כל סיבה טכנית בגינה הוא אינו יכול עוד לראות את הקבצים, ו/או להשתמש בהם ו/או אם נמחקו.
2.7.   לשם הזהירות, יפורט כי המשתמש מסיר כל אחריות ממפעילי האפליקציה ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כנגדם לגבי אבטחת המידע של המסמכים שלו, בין אם הגדיר קוד פרטיות ובין אם לא. השמירה וההגנה על כל המסמכים ו/או הקבצים אותם אחסן המשתמש בציוד הקצה ו/או בענן ו/או בכל מקום אחר הינן באחריותו הבלעדית של המשתמש. המשתמש הינו הבעלים היחיד בקבצים, והוא האחראי הבלעדי והיחיד על הגיבוי ו/או האיחסון ו/או התיוק ו/או השיתוף של הקבצים ו/או התוכן ו/או המידע בקבצים, מתוך ציוד הקצה, ו/או מכל מקום אחר. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא האחראי היחיד לאבטחת הקבצים שלו, על כל מה שיש בהם, והוא לא יטען כנגד מפעילי האפליקציה בעניין זה. כל נושא אבטחת המידע בקבצים נמצא באחריות המשתמש ובאחריותו בלבד.
2.8.   לשם הזהירות, המשתמש מאשר ומצהיר כי גם אם תהיה פריצת אבטחה והקבצים שלו יהיו בסכנת חשיפה ו/או ייחשפו לגורמי שלישיים בשל גורמים שונים, לרבות אך לא רק, תקלה בציוד הקצה ו/או בשירותי האחסון בענן ו/או בכל מקום אחר, הוא לא יבוא בכל טענה ו/או תביעה אל מפעילי האפליקציה.
2.9.   יודגש כי הקוד במסך הכניסה הוא קוד פרטיות ולא קוד אבטחה. מפעילי האפליקציה אינם מספקים אמצעי אבטחה כלשהם.
2.10.   לשם הזהירות, המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא מבין שאין למפעילי האפליקציה גישה למסמכים שלו, וכי השליטה על המסמכים ו/או האחריות עליהם היא אך ורק באחריותו הבלעדית ולא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תלונה כלפי מפעילי האפליקציה. המשתמש משחרר בזאת מאחריות את מפעילי האפליקציה מכל טענה לפגיעה בפרטיותו ו/או פגיעה כלשהי בו, ו/או בקבצים שהעלה ו/או שלא העלה לאפליקציה, ו/או מכל טענה נזיקית כלשהי כנגדם.
2.11.   המשתמש מבין כי הוא יכול להשתמש באפליקציה כפי שהוא מוצעת ולא תהיה לו כל טענה לגבי האופן שבו האפליקציה פועלת, השירות שהיא מציעה או דרך השימוש בה. במידה והמשתמש אינו שבע רצון מהאפליקציה, מכל סיבה שהיא, הוא יכול להסירה ממכשירו הוא.



3.      מדיניות הפרטיות באפליקציה
3.1.   מפעילי האפליקציה מתייחסים בכבוד רב לפרטיות הגולשים באפליקציה  (לעיל ולהלן: "המשתמשים") ושומרים עליה.
3.2.   מדיניות הפרטיות של האפליקציה קובעת כיצד מפעילי האפליקציה משתמשים ומגנים על מידע שהמשתמשים מוסרים למפעיל בעת השימוש באפליקציהמטרת המדיניות להסביר מהם נוהגי המפעיל ביחס לפרטיות המשתמשיםוכיצד משתמש המפעיל במידעהנמסר לו על-ידי המשתמשים או הנאסף על-ידו בעת השימוש באפליקציה.
3.3.    אנא זכור:  אינך חייב למסור כל מידעוהחוק אינו מחייב אותך למסור כל מידעאולם אי מסירת המידע עשוי למנוע ממך שימוש בחלק מהשירותים המוצעים באפליקציה.
3.4.    פרטיות המידעמפעילי האפליקציה מחוייבים להבטיח כי הפרטיות שלך מוגנתאם יתבקש ממך מידע אישי כלשהו בעת השימוש באפליקציה זוהמידע ישמש אך ורק בהתאם למדיניות הפרטיות המוצהרת בדף זהמדיניות הפרטיות עשויה להשתנות מעת לעת והדבר יתבטא בדף זהאנו ממליצים לבדוק דף זה מעת לעת כדי לוודא שהשינויים במדיניות הפרטיות מקובלים עליך.
3.5.    איזה מידע נאסףבעת שימוש בשירותי האפליקציה נאסף מידע עליךחלק מהמידע הינו מידע שאתה מוסר ביודעין וזהו מידע שמזהה אותך באופן אישילרבות בשמךבכתובת הדוא"ל וטלפון ופרטים נוספים שמסרתאם מסרת כאלהחלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיךזהו מידע סטטיסטי ומצטברלרבות העמודים שבהם צפיתההצעות והשירותים שעניינו אותךכתובת האינטרנט (IPשממנה פנית, שם משתמש שבו השתמשת  וכדומה.
3.6.   כאשר אתה משתמש באפליקציה, ייתכן כי ייאסף מידע זה אודותיך:
3.6.1.      מידע אנונימי: לרבות אך לא רק, מיקומך הגיאוגרפי, סוג ציוד הקצה שבו אתה משתמש, תאריך ביקורך, המערכות בהן אתה משתמש, גירסא ושפה, ביקורים באפליקציה, בקשות ה URL שלך, תיעוד זמנים. מידע אנונימי זה אינו מאפשר לזהות אנשים ספציפיים, ואיננו עושים מאמצים כדי לזהותך באמצעות מידע זה.
3.6.2.      מידע אישי: לרבות אך לא רק ה IP שלך, שמך וכתובת המייל שלך, אם סיפקת אותם, שם המשתמש שלך, מידע שעשוי לשמש בעתיד לתשלום ולדרישת תשלום שייתכן שתידרש בעתיד, וכפי שיתבקש על פי השירותים אותם תבקש, אתרים ושירותים של צד שלישי, כמו פייסבוק, לרבות המידע האישי אשר מאוכסן באתרי צד שלישי אלה, לרבות אך לא רק שם משתמש, כתובת מייל, תמונת פרופיל, תאריך לידה, מין והעדפות. מידע נוסף שנאסף הוא לגבי השימוש באפליקציה: כמות המסמכים שאותם אתה מעלה לאפליקציה, שיוך לתיקיות ולקטגוריות והכניסות לכל אחת מהן, הפניות אלו/או מהאפליקציה. מידע זה מסייע למפעילי האפליקציה לספק שירותים ללקוחותיה, לבצע ניתוחים סטטיסטיים ושיווקיים כדי להציע שירותים שונים, לשווקם ולעשות בהם שימושים נוספים, הכל בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמא" – 1981.
3.6.3.      מידע אחר: אשר זמין באופן ציבורי למשתמשים אחרים שאתה ניגשת אליו וכפי שנשמר במערכות שלך. אנא שים לב: כאשר אתה משתמש באפליקציות ואתרים אחרים, הם כפי הנראה גם אוספים מידע אודותיך. מנהלי אפליקציה אלה אינם יודעים דבר על פעילותם של מנהלי אפליקציות ואתרים אחרים, לרבות אך לא רק איסוף המידע המתנהל אצלם והאופן שהם עושים זאת.
3.7.    כיצד נאסף המידע: באמצעות שיטות שונות לרבות, אך לא רק: "עוגיות", pixel tagsweb beaconslog files ואחרים.
3.8.    מה עושים המפעילים עם המידע הנאסףהשימוש במידע שנאסףייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דיןמפעילי האפליקציה שומרים את הנתונים עבור פניות עתידיות שלך וכדי לספק לך שירות טוב יותרהם עשויים להשתמש במידע כדי להודיע לך באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני ו/או פרטים נוספים שסיפקת על מוצרים חדשיםמבצעיםאירועים ולעניין אותך בפעילויות שונות ובכל מידע אחר שאתה עשוי למצוא בו ענייןייתכן כי ייעשה שימוש במידע כדי להציע לך שיתופי פעולה מסוגים שוניםוכדי לשפר את המוצרים והשירותים המוצעים באפליקציה ומחוצה לההמפעילים עשויים לפנות אליך באמצעות המידע שסיפקת למטרות של שירות לקוחות ו/או מחקרי שוקמפעילי האפליקציה עשויים לחזור אליך באמצעות מידע זה כדי לענות על שאלותיך ולסייע לך בדרכים אחרותעל פי צרכיך ורצונותיך.
3.9.    אבטחת מידע: המפעיל דואג כי מערכות האפליקציה והאפליקציה עצמם יתנהלו תחת רמה נאותה של אבטחת מידעיחד עם זאתיש להבין כי בעוד אבטחת המידע מצמצמת את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית למחשבים ואתרים שהמפעיל מנהלהרי שאין בה כדי להעניק חסינות מוחלטת בכל תנאי מפני חדירה כאמורהמפעילים אינם מתחייבים כי השירותים באפליקציה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם.
3.10.   זכות לעיין במידע: על פי סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיותהתשמ"א – 1981כל אדם זכאי לעיין בעצמו או על ידי בא כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופסובמידע שעליו המוחזק במאגר מידעאדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכוןשלםברור או מעודכןרשאי לפנות לבעלים של מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו כליל3.11.   Cookies – 'עוגיות' ואמצעים אחרים: מפעילי האפליקציה משתמשים ב - 'עוגיות' (cookies) ואמצעים אחרים לצרכים שוניםלרבות תפעולם השוטף והתקיןכולל איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באפליקציהלצורך אימות פרטיםכדי להתאים את האפליקציה להעדפותיך האישיות ולצרכי אבטחת מידעה – 'עוגיותוקבצים אחרים הינם קבצי טקסטשהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה שמתקבלת אצלוחלק מקבצים אלה יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלךקבצי ה - 'עוגיותעשויים להכיל מידע כדוגמת הדפים שבהם ביקרתמשך הזמן ששהית באפליקציהמהיכן הגעת אל האפליקציהמדורים ומידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לאפליקציה ועודהם יכולים גם לייתר את הצורך בהזנת פרטיך בכל פעם שאתה מבקר מחדש במדורים באפליקציה המחייבים רישוםהמידע ב- 'עוגיותהינו מוצפןומפעילי האפליקציה נוקטים אמצעי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי האפליקציה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהם.
3.12.   אם אינך רוצה לקבל 'עוגיותוקבצים דומים תוכל למנוע את קבלתם על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלךכדי לעשות זאת עליך להיוועץ בקובץ העזרה של הדפדפןאנא זכור כי נטרול קבצי העוגיות ודומיהן עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באפליקציה, אתר או באתרי אינטרנט אחריםכמו כן באפשרותך למחוק את ה-'עוגיותמציוד הקצה שלך בכל רגע נתוןכדאי לעשות זאת רק  אם אתה משוכנע שאינך רוצה שהפונקציות באתר יותאמו להעדפותיךמאחר שה – 'עוגיותמייתרות לעתים את הצורך להזין שמות משתמש וסיסמאותאל תמחק אותן אלא אם כן הבטחת קודם כל כי הפרטים הדרושים נרשמו במקום בטוח לשם שימוש עתידי באתר.
3.13.   קישורים לאתרים אחרים: באפליקציה תמצא לעתים קישורים לאתרים אחרים שבהם אתה עשוי למצוא ענייןאנא זכור כי ברגע שהשתמשת בקישורים אלה עברת לאתרים אחריםחיצוניים לאתרשעליהם אין למפעילי האפליקציה שליטהמטבע הדברים אין מפעילי האפליקציה יכולים להיות אחראים להגנה על פרטיות המידע שתספק לאתרים אלה תוך ביקור בהםיודגש כי ביקורים באתרים אלה אינם נשלטים על ידי מדיניות הפרטיות של מפעילי האפליקציהיש לנקוט באמצעי זהירות בגלישה באתרים ולבדוק את מדיניות הפרטיות והצהרת הפרטיות של כל אתר.
3.14.   מסירת מידע לצד שלישי: פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באפליקציהככל שפרטים אלה מזהים אותך באופן אישילא יימסרו לצד שלישי אלא במקרים מסוימיםכלהלן:
3.14.1. במקרה שתיקח חלק בפעילויות תוכן של צד שלישיאו בפעילויות המשותפות לאפליקציה ולצד שלישי המוצגות באפליקציהבמקרים אלה יועבר לשותפים אלה המידע הדרוש להם לשם ניהול פעילות התוכן הרלבנטית ושמירת הקשר איתך.
3.14.2. במקרה שתפר את תנאי השימוש באפליקציהו/או את תקנון האפליקציה ו/או את הוראות הסכם ההצטרפות לאפליקציה ו/או התנאים לקבלת המוצרים ו/או השירותים הנמכרים ו/או הניתנים באפליקציהאו אם תבצע באמצעות האפליקציה ו/או בקשר עם האפליקציהפעולות הנחזות כמנוגדות לדיןאו ניסיון לבצע פעולות כאלהיהיו מפעילי האפליקציה רשאים למסור את המידע לפי הנדרש.
3.14.3.  אם מפעילי האפליקציה יארגנו את פעילות האפליקציה במסגרת תאגיד אחרוכן במקרה שהאפליקציה ימוזגו עם גוף אחרהוא יורשה  להעביר לכל אחד מהגופים הללו העתק מן המידע שנאגר אודותיך באפליקציה ו/או כל מידע סטטיסטי שבידיוובלבד שגופים אלה יקבלו על עצמם את הוראות מדיניות הפרטיות כפי שמופיעות בדף זה.
3.14.4.  אם מפעילי האפליקציה ימכרו או יעבירו בכל צורה שהיא את פעילות האפליקציה לתאגיד כלשהוו/או במקרה שיתמזג עם גוף אחר או ימזג את פעילות האפליקציה עם פעילותו של צד שלישי כלשהוובלבד שאלה יקבלו על עצמם את הוראות מדיניות הפרטיות כפי שמופיעות בדף זה.
3.14.5.  אם יתקבל בידי מפעילי האפליקציה צו שיפוטי המורה להם למסור את המידע אודותיך או פרטים מתוכו לצד שלישי.
3.14.6.  במסגרת כל מחלוקתטענהתביעהדרישההליך משפטיאם יהיו כאלהבינך לבין מפעילי האפליקציה.
3.14.7.  בכל מקרה שבו יסברו מפעילי האפליקציה כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק משמעותי לך ו/או לכל גורם אחר לרבות כל צד שלישי כלשהו.
3.15. האפליקציה עשויה לאפשר לך לעשות שימוש באפליקציות ויישומים שונים באתרי המפעילאו גם באתרים אחרים (כגון אתר רשת חברתית Facebook), אשר עשויות ליידע צדדים שלישייםלרבות גולשים אחרים באתרי רשתות חברתיותעל כך שנחשפת או קראת תכנים מסוימים שפורסמו באפליקציהמובהר בזהכי בעצם אישור והורדת האפליקציה או היישום הרלוונטי על ידךהנך מאשר כי הובא הדבר לידיעתך וכי לא תהיה לך כל טענה כלפי המפעיל בעניין זה.

4.      ביטחון וסודיות
4.1.     אנו עושים כל מאמץ סביר בנסיבות לשמור על פרטיותך ועל המידע אשר אתה מעביר לנו. עובדינו ואנשים אחרים הקשורים אלינו משתמשים במידע זה רק לשם יישום מטרות האפליקציה כפי שהן מופיעות כאן. יחד עם זאת, איננו יכולים להבטיח שהמערכות שלנו חסינות לחלוטין. אנו מבקשים כי אם אתה מזהה אפשרות לדליפת מידע אנא הודע לנו באופן מיידי כדי שנוכל לטפל בה, למנוע אותה ו/או לתקן אותה, במידה שהדבר אפשרי בעבורנו.

5.      האפשרויות שלך
5.1.   אנו מעריכים מאד את פרטיותך ואת רצונך לשלוט בה. אתה יכול לפנות אלינו ולבקש לסקור את המידע אשר נאסף אודותיך וגם למחוק אותו. בכל רגע נתון אתה רשאי לאסור עלינו לאסוף עליך מידע. אתה רשאי לבחור שלא להשתמש בקבצי "עוגיות" ודומיהן. כדי לעשות זאת עליך להיכנס ל Ads Settings  בגוגל. אנא קח בחשבון כי אם תוריד את העוגיות מהמערכות שלך יש אפשרות כי לא תוכל עוד לקבל את השירותים שלנו או חלקם. פולדי אינה אוספת מידע אודות משתמשיה.

6.      זכויות יוצרים וקניין רוחני
6.1.   מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באפליקציה, לרבות כל התכנים המופיעים בהם בכל צורה, כולל המידע, הטקסטים, התמונות, הציורים, האיורים, מוצרים מעוצבים, שמות המוצרים, מלל, תמונות, סרטים ושרטוטים ו/או המידע הנוגעים למפעילי האפליקציה ו/או לידע שברשותם ו/או כל תוכן אחר המופיע באפליקציה והכלולה בו, בכל צורה ופורמט, בין אם בקוד מקור או בקוד יעד (להלן: "תכני האתר") הינם קניינם ורכושם של מפעילי האפליקציה בלבד או שהם עושים שימוש בהם ברשות. 
6.2.   אם יש באפליקציה שימוש בלוגואים של ישויות שונות כגון חברות, מקומות, זמרים, קבוצות ספורט ואחרים, השימוש בלוגואים אלה נעשה ברשות. אתה מתחייב כי לא תשתמש בלוגואים ללא רשות מראש ובכתב מבעלי הזכויות בלוגואים.
6.3.   מפעילי האפליקציה שומרים לעצמם את כל הזכויות בקשר עם תכני האפליקציה, הטקסטים, התמונות, לרבות זכויות יוצרים, פטנטים, מדגמים וסימני מסחר, סמלי מסחר, לוגואים וזכויות אחרות. הנך מסכים בזאת כי לא תפר זכות ו/או זכויות מזכויות מפעילי האפליקציה כאמור. יודגש כי הובהר לך כי גם שינוי החומר המופיע באתר, לרבות, אך לא רק, שינוי העיצוב, הינו בגדר הפרת זכות יוצרים והנך מתחייב כי תימנע מלהפר זכויות אלה של מפעילי האפליקציה, והכל בהתאם לכל דין, לרבות, אך לא רק, חוק זכות יוצרים התשס"ח – 2007.
6.4.   אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, להציג בפומבי ו/או למסור לצד שלישי חלק כלשהו מתכני האפליקציה בשום דרך ללא קבלת הסכמתם של מפעילי האפליקציה בכתב ומראש.
6.5.   האפליקציה מוגבלת לשימוש אישי, ואין לעשות בו כל שימוש מסחרי ללא הרשאה מפורשת מראש ובכתב ממפעילי האפליקציה. אין לראות בהוראות תנאי השימוש ו/או בכל הוראה אחרת המופיעה במסגרת האפליקציה כאילו היא מעניקה ו/או מעבירה כל זכות שהיא למאן דהוא, לרבות זכויות קניין רוחני כלשהן. הנך מסכים בזאת כי לא תפר זכות ו/או זכויות מזכויות מפעילי האפליקציה כאמור.
6.6.   יודגש כי כל שינוי בתכני האפליקציה ו/או שימוש בתכני האפליקציה, לרבות התכנים להורדה, שלא למטרות שצוינו, לרבות אך מבלי לגרוע, שימוש בתכני האפליקציה בכל אפליקציה ו/או אתר אחר ו/או בכל רשת מחשבים אחרת הינו אסור בהחלט ויהווה הפרה של זכויותיהם של מפעילי האפליקציה על כל ההשלכות המשפטיות והאחרות הנובעות מכך.
6.7.   בתקנון ובתנאי שימוש אלה, תכני האפליקציה כוללים את כל המידע באתר ולרבות בעיצובים, שרטוטים, צילומים, טקסטים, סרטים בתמונות ו/או בקול, שיועמדו לרשות המשתמשים ובאמצעי הקצה השונים בכל אמצעי שהוא, הקיים כיום או שיהיה קיים בעתיד, בין שהוא בבעלות מפעילי האפליקציה ובין הוא בבעלות גורם שלישי כלשהו המאפשר ו/או שיאפשר למפעילי האפליקציה לעשות בו שימוש.
6.8.   מפעילי האפליקציה מחויבים להגן על זכויותיהם של בעלים בזכויות יוצרים ביצירה על פי כל דין. נא להפנות הודעות הקשורות להפרה של זכויות יוצרים אל מפעילי האפליקציה. מפעילי האפליקציה יתייחסו ברצינות לכל פנייה ויבצעו את הנדרש מהם על פי כל דין.

7.      כתב ויתור
7.1.       האפליקציה, תכניהם, המוצרים והשירותים המוצגים בהם, מוצעים לשימוש, בכפוף לתקנון ולתנאי השימוש, כמות שהם (as is) ללא מצג ו/או התחייבות ו/או אחריות מכל סוג שהוא, במפורש או במשתמע. בהתאם לכל דין, לא תחול על מפעילי האפליקציה כל אחריות שהיא, במפורש או במשתמע, לרבות בקשר עם תקינותה הטכנית של האפליקציה, הפרה של זכויות והתאמת האתר למטרות מסוימות ו/או לאנשים מסוימים.
7.2.        מפעילי האפליקציה אינם אחראים ו/או אינם מבטיחים כל הבטחה בקשר עם השימוש ו/או התוצאות מהשימוש באפליקציה ו/או בתכניה, לרבות נכונות התכנים, דיוקם, מהימנותם ועוד. הנך מצהיר בזאת כי  תנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על עצמך מפני כל תביעה, נזק ו/או הפסד אשר היו עלולים להיגרם כתוצאה משימוש שעשית באפליקציה ו/או הסתמכות שהסתמכת על האפליקציה ו/או על החומרים המצויים בה.

8.1.        מפעילי האפליקציה עושה כל שלאיל ידם כדי להנגיש את האפליקציה לאנשים עם מוגבלויות וזאת בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1998 ולתקנות הנגשת אתרים הכפופות לו. במידה שהנך נתקל בבעיית נגישות באפליקציה אנא פנה אל מפעילי האפליקציה והם יעשו ככל אשר ביכולתם ובהתאם לסביר כדי לפתור בעיית נגישות זו. [E1] 

9.      שיפוי
9.1.        אתה מסכים לכך כי היה ותפר את התקנון ו/או תנאי השימוש ו/או תגרום להפרה של כל דין ו/או זכות של צד שלישי כלשהו (להלן: "ההפרות") והפרה ו/או הפרות אלה יביאו לנזק ו/או הפסד ו/או אבדן רווח ו/או תשלום או הוצאה למפעילי האפליקציה ו/או לעובדי ו/או למנהליה ו/או נושאי משרה בה, ו/או מי מטעמם (להלן: "מפעילי האפליקציה ועובדיה"), ובכלל זה שכר טרחת עו"ד, שכר מומחים והוצאות משפט, אתה תשפה את מפעילי האפליקציה ועובדיהם בגין ההפרות האלה וההוצאות שייגרמו בשל הפרות אלה למפעילי האפליקציה ועובדיהם

10.  הגבלת אחריות
10.1.     מפעילי האפליקציה ו/או עובדיו ו/או מי מטעמם לא אחראים ולא יהיו אחראים, בשום מקרה שהוא, בגין השימוש באפליקציה ו/או עיכוב ביצוע מצדך בשל אי יכולת להשתמש ו/או אבדן מוצרים ו/או נתונים ו/או אבדן רווחים הנובע מעיכוב ו/או אי יכולת להשתמש באפליקציה ו/או בתכניו ו/או במוצריו ו/או בקשר עם השימוש באפליקציה, או בשל טעויות ו/או אי דיוקים ו/או מחדל, פגם, פרצת אבטחה ו/או כשל כלשהו באפליקציה. מפעילי האפליקציה ו/או עובדיהם ו/או מי מטעמם לא יחויבו כלפיך בגין כל נזק ישיר, עקיף, מיוחד מקרי או תוצאתי ו/או כל נזק אחר.

11.  קישורים לאתרים אחרים
11.1.   מפעילי האפליקציה אינם מתחייבים  כי קישורים לאפליקציות ו/או אתרים אחרים, במידה שיש כאלה באפליקציה, יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. הימצאותו של קישור לאתר מסויים (להלן: "האתר המקושר") באפליקציה אין פירושה כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן ו/או עדכני ו/או מלא ומפעילי האפליקציה לא יישאו בכל אחריות בקשר לתוכן באתרים מקושרים כאמור. כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מפעילי האפליקציה אינם אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לך ו/או לרכושך ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על מידע ו/או תכנים המופיעים באתרים מקושרים ו/או בגין שימוש או הסתמכות על מידע כלשהו שפורסם באפליקציה על ידי צדדים שלישיים. כמו כן, במידה שיופיעו באתרים מקושרים אלה דעות, הצהרות, עצות, הצעות ו/או כל מידע אחר המוצג על ידי צדדים שלישיים (להלן: "הדעות") אלה הינן דעות של אותם צדדים שלישיים ואינם משקפים את דעותיהם של מפעילי האפליקציה בעניינים שבהם מדובר.
11.2.     אם אתה מבקש ליצור מצב של אתר מקושר, שים לב כי אל לו לאתר המקושר להציג מצג כלשהו כאילו מפעילי האפליקציה קשורים אל האתר המקושר ו/או אל הישות המשפטית שמפעילה אותו ו/או אל מוצריה ו/או אל שירותיה ו/אן פעילות אחרת בה הישות המשפטית מעורבת בדרך כלשהי. בנוסף, האתר המקושר לא יפגע ו/או יהיה במצב בו הוא ו/או התכנים שבו עלולים לפגוע ו/או להפחית משמם הטוב של מפעילי האפליקציה בדרך כלשהי. מפעילי האפליקציה שומרים לעצמם את הזכות לבטל את ההסכמה לאתר מקושר בכל זמן שהוא לפי שיקול דעתם הבלעדי והסופי וללא ערעור. 

12.  החלפת בעלות
12.1.   במקרה שהבעלות באפליקציה או בחלקים מהם תשתנה ו/או תוחלף, בכל דרך, לרבות אך לא רק, רכישה, מיזוג, מכירה וכדומה, מפעילי האפליקציה שומרים על זכותם להעביר את המידע שבאפליקציה או חלקים ממנו לבעלים החדשים.
12.2.   אתה מודע לכך כי באירוע של פשיטת רגל, אבדן יכולת לשלם או לקבל כסף, ובאירועים אפשריים אחרים, מפעילי האפליקציה עלולים לאבד את שליטתם באפליקציה ו/או באתר ועל האפשרות להעביר מידע מהאפליקציה למקומות אחרים, לאתרים אחרים ולמקומות ואנשים אחרים.
13.  אי שידול/מסר פרסומי
13.1.     יודגש כי עצם פרסומו של תוכן באפליקציה, אשר אינו קשור למפעילי האפליקציה ו/או למוצריהם ו/או לשירותיהם ו/או לתהליכים אחרים של מפעילי האפליקציה, אינו מהווה ולא ייחשב כמהווה מתן המלצה, תמיכה או עידוד מצד מפעילי האפליקציה בקשר לתוכנו של המסר ואינו מהווה מתן חסות לו.
14.  כתב ויתור לגבי מידע
14.1.   בנוסף לכל האמור בתנאי השימוש, מפעילי האפליקציה אינם אחראים לדיוק, לשלמות, לנכונות המידע או חלקו, אשר הם אספו, כינסו, שמרו ואשר העבירו לך או לכל אדם אחר.
15.  הפסקת שימוש
15.1.   מפעילי האפליקציה רשאים, לפי שיקול דעתם הבלעדי והסופי, להפסיק פעילותו של כל משתמש בשירותי האפליקציה, בכל עת, וללא הודעה מוקדמת, ולפי שיקול דעתם הבלעדי, אם לא יעמוד בתקנון ותנאי השימוש, ו/או יפר הוראת כל דין, לרבות על ידי חסימת מספר IP, ו/או בשל קשיים טכניים שונים בתפעול האפליקציה.
15.2.   היה ויפר משתמש תקנון זה ו/או תנאי השימוש ו/או הוראת כל דין, יהיו מפעילי האפליקציה, לפי שיקול דעתם הבלעדי והסופי, זכאים לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך והינך מוותר בזאת על כל טענה כלפי מפעילי האפליקציה ועובדיהם בקשר עם חשיפת הפרטים כאמור.

16.  דין תקף
16.1.   כל מחלוקות, טענות ותביעות בקשר לאתר ו/או לשימוש באתר לרבות השימוש באפליקציה ו/או לתכני האפליקציה ו/או לכל הנובע ו/או הקשור לאפליקציה ידונו בערכאה הרלבנטית בעיר תל אביב יפו בלבד ועל פי הדין הישראלי בלבד, ללא מתן תוקף לכללי ברירת הדין או הפורום שלו וסמכותו של כל בית משפט זר (לרבות כל בית דין או טריבונל זרים אחרים), כמו גם תחולתו של כל דין זר נשללת בזאת במפורש.
16.2.     אם וככל שיקבע בית משפט, בית דין או טריבונל שיפוטי אחר מוסמך (להלן: "הערכאה השיפוטית") כי הוראה מהוראות התקנון ותנאי השימוש האלה או חלקים מהם הינה בלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, והדבר יביא לביטולה, הדבר לא יבטל את יתר הוראות תקנון זה ו/או את חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי הערכאה השיפוטית ולא יביא לפסילתם ו/או לאי אכיפתם.

17.   שונות
17.1.   התקנון ותנאי שימוש אלה מהווים את ההסכם המלא בינך ובין מפעילי האפליקציה לגבי השימוש באפליקציה. אין לשנותם בכל דרך שהיא, למעט עדכונם מדי פעם בפעם על ידי מפעילי האפליקציה. מפעילי האפליקציה שומרים לעצמם את כלל זכויותיהם, ובהן את הזכות להעביר את זכויותיהם ו/או התחייבויותיהם, כולן או חלקן, באופן חופשי וללא הגבלה לפי שיקול דעתם לגורם שלישי. היה ומפעילי האפליקציה יוותרו על זכויותיהם בנוגע להפרה כלשהי של התקנון ותנאי השימוש וויתור זה לא יהווה וויתור בקשר עם הפרה אחרת, שונה או דומה לה. מפעילי האפליקציה שומרים על זכותם לשנות תקנון זה ואת מדיניות הפרטיות מזמן לזמן מבלי צורך למסור על כך הודעה מלבד פרסום נוסח עדכני של התקנון במקום הראוי לכך. 
17.2.     מפעילי האפליקציה אינם מתחייבים כי האפליקציה לא תיסגר ו/או כי הפעילות בה לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומרים לעצמם את הזכות לסגור את האפליקציה ו/או את פעילותה בכל עת על פי שיקול דעתם הבלעדי והסופי. הנך מודע לכך ומסכים לכך כי השימוש באינטרנט כרוך לעיתים בהפרעות, שאינן בשליטת מפעילי האפליקציה ו/או האפליקציה, ושמפעילי האפליקציה ו/או האפליקציה לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל שיבוש ו/או איבוד מידע בזמן העברת מידע לאינטרנט ו/או בכל זמן אחר. ייתכן כי האפליקציה לא תהיה זמינה מעת לעת מסיבות שונות, לרבות בשל תחזוקה שוטפת. ייתכן כי הגישה לאפליקציה תופסק לעיתים, בנסיבות שונות, ו/או תופרע ו/או תושעה, באופן זמני או לצמיתות. הנך מצהיר בזאת כי הנך פוטר בזאת את מפעילי האפליקציה ו/או האפליקציה מאחריות בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הפסד שייגרמו לך עקב זאת. במקרה של סגירת האפליקציה, מפעילי האפליקציה יעשו ככל אשר ביכולתם ובאופן סביר כדי לעמוד בהתחייבויותיהם טרם סגירת האפליקציה.    
     מפעילי האפליקציה מאחלים הצלחה רבה לכל המשתמשים וכן גלישה ושימוש נעימים ופוריים באפליקציה.

1 comment:

  1. The Ultimate Guide to Titanium Skin Care - The Titanium Art
    TITBIEN ART. 1. TITBIEN MORTALS · titanium cross necklace 2. TITBIEN GOLF GOLF CURDLE titanium hammers WITH A RYAL GOLF babyliss nano titanium CURDLE. · 3. TITBIEN HABANERO CHILI STAKET · 4. aftershokz trekz titanium TITBIEN BOLG GOLF CURDLE · 5. titanium bolts

    ReplyDelete